2019. április 23.,   kedd
   
Betűméret

Referenciáink

A New Code Kft. egészségügyi intézményi referenciái között található

 • Dr. Kenessey Albert Kórház Rendelőintézet, Balassagyarmat

 • Országos Sportegészségügyi Intézet, Budapest

 • Budai Egészségközpont Kft, Budapest

 • Gottsegen György Országos Kardiológiai Intézet, Budapest

 • Mátrai Gyógyintézet, Mátraháza

 • Fejér Megyei Szent György Egyetemi Oktató Kórház, Mór

 • AlmásiBalogh Pál Kórház, Ózd

 • Szent Lázár Megyei Kórház, Salgótarján

 • Fejér Megyei Szent György Egyetemi Oktató Kórház, Székesfehérvár

 • Margit Kórház, Pásztó

 • Szent Borbála Kórház, Tatabánya

 • Rendelőintézet, Szentgotthárd

Képzéseinken részt vett orvosok és szakdolgozók visszajelzései

 "Sok új dolgot tanultam, mivel korábban nem vettem részt hasonló képzésen.Minden információ nagyon fontos volt."

 

 "Több embernek kellenerészt vennie hasonló tanfolyamon..."

 

 A tréning legfőbb üzenete számomra, hogy "Az emberekkel valókommunikáció fejleszthető, tanulható, gyakorolható, tudatosan alkalmazható."

 

 "Nagyon hasznos volt számomra, amit itt hallottam. Örülök, hogy sok gyakorlat volt, amit meg kellett oldani. Tanulságos, érdekes volt.Ezt kár lett volna kihagyni. Nagyon jó csapat jött össze."

 

 "A tréner a meglévő tudását a hely és az idő hiányában maximalistaként adta át, amelyből egyéletre szóló tapasztalatot, tudást szerezhettem."

 

"Sok új és hasznos információt kaptam,amit használni fogok. További sikeres munkát kívánok. Jövőre veled, veletek ugyanitt."

 

 "Kedves Magdi! Szeretném megköszönni a saját és csoporttársaim nevében a munkádat! Nekem nagyon tetszett, hogy nem csak az elméleti részt tanultuk, hanem ezeketgyakorlatban is alkalmaztuk, így érthetőbbé vált számomra az egész tréning. További sok sikert kívánok..."

 

 „Értékes elméleti és gyakorlati tapasztalatokat szerezetem, ennyit már rég nem nevettem, örülök, hogy részt vehettem.”

 

  A szakdolgozók és az orvosok is széles körben elismerően nyilatkoztak a képzésről.”

Winkler Józsefné, ápolási igazgató, Szent Borbála Kórház, Tatabánya

 „Egy nagyon hasznos módszert ismerhettem meg, amit egy vezető a mindennapi gyakorlatban alkalmazni tud.”

 Dr. Boczek Tibor igazgató főorvos,Pásztó, Margit Kórház   

 

Amikor alkalmazás szinten fogod a tanultakat csinálni, milyen eredményt vársz?

  Hatékony együttműködést...

 … Az eddigieknél hatékonyabb kommunikációt és munkát, kevesebb sértődést...

 … Kevésbé leszek frusztrált egy-egy probléma esetén...

.… Kevesebb konfliktust, jobb munkahelyi légkört...

 … Jobb kapcsolatot a kollégákkal..."

  Nyugodtabban, átgondoltabban fogok cselekedni, keresni fogom a megoldást...

 … Mosolygás, kapcsolatteremtés, tolerancia...

 … Átgondolom – megfontolom – óvatosan közelítek – igyekszem ráhangolódni a beszélgetésre, tevékenységre, figyelve arra, hogy építkező magatartást folytassak...

  Konszenzusra törekedni, figyelmesebb lenni...

Egészségügyi képzéseink

  • Együttműködő csapat

    Képzésünkkel szeretnénk lehetővé tenni, hogy az egészségügy különböző területein dolgozó szakemberek a tréning során csapattá alakuljanak, és az átélt összetartást, az eggyé tartozás élményét újra és újra hasznosítani tudják munkaterületükön, vagy a családjukban. 
  • New Code - Rendszerben a személyes hatékonyság

    A képzésen résztvevők a gyakorlat orientált foglalkozások keretében képessé váljanak a különböző szociális és egészségügyi területeken a konfliktus helyzeteket felismerni és kezelni, valamint környezetük számára azokat megnyugtató módon kommunikálni.

     
  • Mindennapi stressz-, agresszív- és konfliktushelyzetek kommunikációs kezelése

    A program célja, hogy az egészségügy bármely területén dolgozó szakemberek munkatevékenységük hatékonyabb ellátása érdekében konstruktívan tudják kezelni az agresszív-, a konfliktus- és a stressz helyzeteket, illetve az ilyen szituációkban megjelenő érzelmeiket.

     
  • Célravezető kommunikációs eszközök az elköteleződéshez

    A tréning célja, hogy az orvosok, ápolók, egyéb egészségügyi szakdolgozók megtanulják a partner véleményének elfogadása mellett konstruktívan képviselni saját álláspontjukat, képessé váljanak a célorientált és hatékony kommunikációra a problémákban való elsüllyedés helyett.

     
  • Vezetőképzés az egészségügyben

    Az egészségügyben dolgozó felső- és középvezetők a gyakorlatorientált tréning során megismerik a legfontosabb vezetéselméleti alapfogalmakat és vezetői szerepköröket; képessé válnak saját vezetői szerepüket rendszerszemléletben értelmezni

     

Kiemelt Információ

Képzések - szakdolgozóknak !

Képzéseink az egészségügyben dolgozók számára modulonként akkreditált, 15-19  (ETI) pontot lehet 20 óra képzésért kapni. A képzésen résztvevők a gyakorlat orientált foglalkozások keretében képessé válnak a különböző szociális és egészségügyi területeken a konfliktus helyzeteket felismerni és kezelni, valamint környezetük számára azokat megnyugtató módon kommunikálni.
További részletek a képzésekről!

Időjárás