2018. szeptember 20.,   csütörtök
   
Betűméret

Vezetőképzés az egészségügyben

Az egészségügyben dolgozó felső- és középvezetők a gyakorlatorientált tréning során megismerik a legfontosabb vezetéselméleti alapfogalmakat és vezetői szerepköröket; képessé válnak saját vezetői szerepüket rendszerszemléletben értelmezni

 

Fejlődnek azon vezetői kompetenciáik, melyek lehetővé teszik számukra, hogy akár az egészségügyre jellemző idői nyomás alatt is hatékonyan végezzék feladataikat. A képzés során kitérünk az egészségügyben előforduló problémák célkeretben való értelmezésére, az eredményes célkitűzés technikáira, illetve arra, hogy vezetőként a résztvevők hogyan tudnak problémás helyzetekben több megoldási alternatívát létrehozni, a kitűzött célokat kommunikálni és megvalósítani. A résztvevők elsajátítják a munkatársak motiválásnak komplex stratégiáit, a delegálás, ellenőrzés és értékelés célravezető lehetőségeit. A képzés során a vezető képessé válik arra, hogy felismerje a szervezetben működő segítő és korlátozó hiteket, hiedelmeket, értékeket és kommunikációs stílusokat, és arra, hogy azokat a szervezet céljainak szolgálatába állítsa.


A tréning témaköreiből

-          A legfontosabb vezetéselméleti alapfogalmak és vezetői szerepkörök:       ki irányít és ki vezet?

-          Jó minőségű és a vezető számára hasznos információ adása és               gyűjtése

-          Hatékony feladatvégzés idői nyomás alatt

-          Delegálás és a követelményrendszerek kialakítása

-          Megoldási alternatívák generálása problémás helyzetekben

-          Konstruktív értékelés és építő visszajelzés

-          Követni munkatársak állapotait, a rugalmas nézőpontváltás haszna

-          A szervezeti problémák célkeretben való értelmezése

-          Komplex motivációs stratégiák kialakítása

-          A szervezetben jelentkező ellenállások konstruktív kezelése

-          A szervezeti célokat segítő és korlátozó értékek, hitek, hiedelmek a           szervezetben

-          Asszertív, agresszív és szubmisszív viselkedés

-          A szervezetben jelentkező versengés, ellenségesség, valamint a                      konszenzus és a kompromisszum

Tréning módszerei

-          Tréneri prezentáció

-          Egyéni és kiscsoportos feladatmegoldás

-          Helyzetgyakorlat, csoportos élménytudatosítás és visszajelzés

Képzés időtartama

-          40 óra (elmélet és gyakorlat)

Kinek ajánljuk

A programot mindazoknak ajánljuk, akik tevékenységeiket hatékonyabban és könnyebben szeretnék végezni. Akik szeretnének olyan, már másnap alkalmazható tudásra szert tenni, mellyel vezetőként képesek lesznek hatni környezetükre és amellyel előre tudják lendíteni a szervezet, mint közösség együttműködését.

További információkért kérjük, forduljon hozzánk bizalommal!

Jelentkezés és információ:

               Kövesdi Edit: Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.

Egészségügyi képzéseink

  • Együttműködő csapat

    Képzésünkkel szeretnénk lehetővé tenni, hogy az egészségügy különböző területein dolgozó szakemberek a tréning során csapattá alakuljanak, és az átélt összetartást, az eggyé tartozás élményét újra és újra hasznosítani tudják munkaterületükön, vagy a családjukban. 
  • New Code - Rendszerben a személyes hatékonyság

    A képzésen résztvevők a gyakorlat orientált foglalkozások keretében képessé váljanak a különböző szociális és egészségügyi területeken a konfliktus helyzeteket felismerni és kezelni, valamint környezetük számára azokat megnyugtató módon kommunikálni.

     
  • Mindennapi stressz-, agresszív- és konfliktushelyzetek kommunikációs kezelése

    A program célja, hogy az egészségügy bármely területén dolgozó szakemberek munkatevékenységük hatékonyabb ellátása érdekében konstruktívan tudják kezelni az agresszív-, a konfliktus- és a stressz helyzeteket, illetve az ilyen szituációkban megjelenő érzelmeiket.

     
  • Célravezető kommunikációs eszközök az elköteleződéshez

    A tréning célja, hogy az orvosok, ápolók, egyéb egészségügyi szakdolgozók megtanulják a partner véleményének elfogadása mellett konstruktívan képviselni saját álláspontjukat, képessé váljanak a célorientált és hatékony kommunikációra a problémákban való elsüllyedés helyett.

     
  • Vezetőképzés az egészségügyben

    Az egészségügyben dolgozó felső- és középvezetők a gyakorlatorientált tréning során megismerik a legfontosabb vezetéselméleti alapfogalmakat és vezetői szerepköröket; képessé válnak saját vezetői szerepüket rendszerszemléletben értelmezni

     

Kiemelt Információ

Képzések - szakdolgozóknak !

Képzéseink az egészségügyben dolgozók számára modulonként akkreditált, 15-19  (ETI) pontot lehet 20 óra képzésért kapni. A képzésen résztvevők a gyakorlat orientált foglalkozások keretében képessé válnak a különböző szociális és egészségügyi területeken a konfliktus helyzeteket felismerni és kezelni, valamint környezetük számára azokat megnyugtató módon kommunikálni.
További részletek a képzésekről!

Időjárás