2018. december 19.,   szerda
   
Betűméret

Mindennapi stressz-, agresszív- és konfliktushelyzetek kommunikációs kezelése

A program célja, hogy az egészségügy bármely területén dolgozó szakemberek munkatevékenységük hatékonyabb ellátása érdekében konstruktívan tudják kezelni az agresszív-, a konfliktus- és a stressz helyzeteket, illetve az ilyen szituációkban megjelenő érzelmeiket.

A résztvevők a képzés során képessé válnak arra, hogy a különböző kontextusokban megjelenő konfliktushelyzeteket felismerjék, illetve azokat önmaguk és környezetük számára is megnyugtató módon tudják kezelni és kommunikálni, ami az egészségügy területén nem csak a munka hatékonyságára lehet jótékony hatással, de magában a gyógyítási folyamatban is nélkülözhetetlen. Eszközt kapnak a nehéz emberek és helyzetek kezelésére, de arra is, hogy hogyan élhetik életüket kongruensen annak minden területén, a munkában és a magánéletben egyaránt. Megtanulják a különböző élethelyzetekből származó agressziót kezelni, konszenzust és együttműködést kialakítani a felek között. Megismerik saját stressz-jelző rendszerüket, a stressz pozitív és negatív funkcióit és képessé válnak a stresszel és kiégéssel való építő megküzdésre.

A tréning témaköreiből

-          Érzelmeink és funkciójuk. Milyen hatással vannak érzelmeink cselekedeteinkre?

-          Hogyan ismerjük fel a konfliktust?

-          Együttműködés – Verseny – Konszenzus

-          Viselkedés és szándék elkülönítése; a különböző nézőpontok felfedezése

-          Asszertív, agresszív és passzív viselkedési minták

-          Hogyan adjunk konfliktusos helyzetben visszajelzést?

-          Konfliktusok kezelése különböző kontextusokban: zaklatott, agresszív és elégedetlen betegek, kollégák és hozzátartozók

-          Mi a stressz? Hogyan jutunk hozzá? (Selye János modellje)

-          Stressz helyzeteink és megküzdési stratégiáink a munkában és a magánéletben

-          A változás kezelése – új alternatívák generálása a logikai szintek módszerével

-          Ki vagyok én a rendszerben? Kongruencia, hitelesség, határok és keretek meghatározása

-          Kiégés, mint a mindennapi stressz eredménye: hogyan előzhető meg?

-          Relaxációs és meditációs módszerek elméleti és gyakorlati bemutatása

Tréning módszerei

-           Tréneri prezentáció

-           Egyéni és kiscsoportos feladatmegoldás

-           Helyzetgyakorlat, csoportos élménytudatosítás és visszajelzés

Képzés időtartama

-           40 óra (elmélet és gyakorlat)

Kinek ajánljuk

A programot mindazoknak ajánljuk, akik tevékenységeiket hatékonyabban és könnyebben szeretnék végezni, úgy, hogy azok az Ő javukat és az egész rendszer javát szolgálják. Akik szeretnék hatékonyabban kezelni az agresszív-, a konfliktus- és a stresszhelyzeteket, illetve az ilyen szituációkban megjelenő érzelmeiket. Akik szeretnének használható kommunikációs eszközt az agresszív emberek és helyzetek kezelésére, illetve akik szeretnék építő módon feldolgozni a mindennapi stresszhelyzeteket.

További információkért kérjük, forduljon hozzánk bizalommal!

Jelentkezés és információ:

               Kövesdi Edit: Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.

Egészségügyi képzéseink

  • Együttműködő csapat

    Képzésünkkel szeretnénk lehetővé tenni, hogy az egészségügy különböző területein dolgozó szakemberek a tréning során csapattá alakuljanak, és az átélt összetartást, az eggyé tartozás élményét újra és újra hasznosítani tudják munkaterületükön, vagy a családjukban. 
  • New Code - Rendszerben a személyes hatékonyság

    A képzésen résztvevők a gyakorlat orientált foglalkozások keretében képessé váljanak a különböző szociális és egészségügyi területeken a konfliktus helyzeteket felismerni és kezelni, valamint környezetük számára azokat megnyugtató módon kommunikálni.

     
  • Mindennapi stressz-, agresszív- és konfliktushelyzetek kommunikációs kezelése

    A program célja, hogy az egészségügy bármely területén dolgozó szakemberek munkatevékenységük hatékonyabb ellátása érdekében konstruktívan tudják kezelni az agresszív-, a konfliktus- és a stressz helyzeteket, illetve az ilyen szituációkban megjelenő érzelmeiket.

     
  • Célravezető kommunikációs eszközök az elköteleződéshez

    A tréning célja, hogy az orvosok, ápolók, egyéb egészségügyi szakdolgozók megtanulják a partner véleményének elfogadása mellett konstruktívan képviselni saját álláspontjukat, képessé váljanak a célorientált és hatékony kommunikációra a problémákban való elsüllyedés helyett.

     
  • Vezetőképzés az egészségügyben

    Az egészségügyben dolgozó felső- és középvezetők a gyakorlatorientált tréning során megismerik a legfontosabb vezetéselméleti alapfogalmakat és vezetői szerepköröket; képessé válnak saját vezetői szerepüket rendszerszemléletben értelmezni

     

Kiemelt Információ

Képzések - szakdolgozóknak !

Képzéseink az egészségügyben dolgozók számára modulonként akkreditált, 15-19  (ETI) pontot lehet 20 óra képzésért kapni. A képzésen résztvevők a gyakorlat orientált foglalkozások keretében képessé válnak a különböző szociális és egészségügyi területeken a konfliktus helyzeteket felismerni és kezelni, valamint környezetük számára azokat megnyugtató módon kommunikálni.
További részletek a képzésekről!

Időjárás