2018. december 19.,   szerda
   
Betűméret

New Code - Rendszerben a személyes hatékonyság

A képzésen résztvevők a gyakorlat orientált foglalkozások keretében képessé váljanak a különböző szociális és egészségügyi területeken a konfliktus helyzeteket felismerni és kezelni, valamint környezetük számára azokat megnyugtató módon kommunikálni.

Hatékonyabbá váljanak mindennapi feladataik elvégzésében. Képessé váljanak arra, hogy összehangolják és optimalizálják a hivatást és a magánéletet, eredményesek tudjanak lenni az egészségügyi intézményekre jellemző idői nyomás alatt is. Képesek legyenek mások céljait sajátjukkal összeegyeztetni és a környezetüket is figyelembe venni a fenntarthatóság megtartása, megteremtése érdekében. Képesek legyenek a versenyből és egyéb élethelyzetből származó agressziót kezelni és a helyzetet konszenzus felé terelni; együttműködést kialakítani a munkatársakkal, a betegekkel és a hozzátartozókkal.

A tréning témaköreiből:

-          A kommunikáció mint eszköz; jó minőségű információ ismérvei, hasznos kérdezés.

-          Meta jelenség: a tudat. A kommunikációnk előfeltevései.

-          Hatékonyságot növelő nyelvi minták.

-          Érzékszervi érzékelés (percepció) és Interpercepció.

-          Érzékelési tapasztalat vagy hallucináció. Kalibrálás, mint „olvasni a másik agyában”.

-          Meghallgatni, értelmezni az észlelteket. Nézőpontok kiegyensúlyozása.

-          Az ismeretek rendszerezése a stresszről és a konfliktusról. (Mi a stressz? Hogyan ismerjük fel a konfliktust? Időnyomás és egyéb stressz faktorok)

-          Logikai szintek

-          Feladatmegosztás, figyelem, fókusz. Problémakeret, célkeret.

-          Pozitív önértékelés kialakítása. Tiszta célok meghatározása.

-          Önmagunk ellazítása Az érzelmek, mint belső jelző rendszer.

-          Megfelelő kommunikáció kialakítása önmagunkkal és környezetünkkel; betegeinkkel, hozzátartozóikkal és a kollégáinkkal. Kulturális különbségek elfogadása.

-          Az agresszív, az asszertív és a passzív viselkedési minták megismerése és kezelése.

-     Külső körülmények, külső és belső kontroll. Munka, család és szabadidő összeegyeztetése.

-          Fontos konfliktus helyzetek feldolgozása, új viselkedés generálása. Kreativitás, azaz alternatív viselkedési formák.

Tréning módszerei

-          Tréneri prezentáció

-          Egyéni és kiscsoportos feladatmegoldás

-          Helyzetgyakorlat, csoportos élménytudatosítás és visszajelzés

Képzés időtartama: 40 óra (elmélet és gyakorlat)

Kinek ajánljuk

A programot mindazoknak ajánljuk, akik tevékenységeiket hatékonyabban és könnyebben szeretnék végezni. Akik szerint érdemes a munkát is úgy végezni, hogy az az Ő javukat és az egész rendszer javát szolgálja.

Jelentkezés és információ:

               Kövesdi Edit: Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.

Egészségügyi képzéseink

  • Együttműködő csapat

    Képzésünkkel szeretnénk lehetővé tenni, hogy az egészségügy különböző területein dolgozó szakemberek a tréning során csapattá alakuljanak, és az átélt összetartást, az eggyé tartozás élményét újra és újra hasznosítani tudják munkaterületükön, vagy a családjukban. 
  • New Code - Rendszerben a személyes hatékonyság

    A képzésen résztvevők a gyakorlat orientált foglalkozások keretében képessé váljanak a különböző szociális és egészségügyi területeken a konfliktus helyzeteket felismerni és kezelni, valamint környezetük számára azokat megnyugtató módon kommunikálni.

     
  • Mindennapi stressz-, agresszív- és konfliktushelyzetek kommunikációs kezelése

    A program célja, hogy az egészségügy bármely területén dolgozó szakemberek munkatevékenységük hatékonyabb ellátása érdekében konstruktívan tudják kezelni az agresszív-, a konfliktus- és a stressz helyzeteket, illetve az ilyen szituációkban megjelenő érzelmeiket.

     
  • Célravezető kommunikációs eszközök az elköteleződéshez

    A tréning célja, hogy az orvosok, ápolók, egyéb egészségügyi szakdolgozók megtanulják a partner véleményének elfogadása mellett konstruktívan képviselni saját álláspontjukat, képessé váljanak a célorientált és hatékony kommunikációra a problémákban való elsüllyedés helyett.

     
  • Vezetőképzés az egészségügyben

    Az egészségügyben dolgozó felső- és középvezetők a gyakorlatorientált tréning során megismerik a legfontosabb vezetéselméleti alapfogalmakat és vezetői szerepköröket; képessé válnak saját vezetői szerepüket rendszerszemléletben értelmezni

     

Kiemelt Információ

Képzések - szakdolgozóknak !

Képzéseink az egészségügyben dolgozók számára modulonként akkreditált, 15-19  (ETI) pontot lehet 20 óra képzésért kapni. A képzésen résztvevők a gyakorlat orientált foglalkozások keretében képessé válnak a különböző szociális és egészségügyi területeken a konfliktus helyzeteket felismerni és kezelni, valamint környezetük számára azokat megnyugtató módon kommunikálni.
További részletek a képzésekről!

Időjárás