2018. szeptember 20.,   csütörtök
   
Betűméret

Célravezető kommunikációs eszközök az elköteleződéshez

A tréning célja, hogy az orvosok, ápolók, egyéb egészségügyi szakdolgozók megtanulják a partner véleményének elfogadása mellett konstruktívan képviselni saját álláspontjukat, képessé váljanak a célorientált és hatékony kommunikációra a problémákban való elsüllyedés helyett.

A képzés során a résztvevők megtanulják felismerni a legkülönbözőbb kommunikációs helyzetekben a másik féllel –betegek, hozzátartozók, kollégák- való ütközést, illetve azt, hogy az ilyen szituációkat hogyan tudják környezetük számára is megnyugtatóan kezelni. Az elsajátított ismeretek révén képessé válnak arra, hogy felismerjék a különböző kommunikációs csapdákat, a megtévesztést, a hazugságokkal kapcsolatos veszélyeket és azok kivédésének lehetőségeit. Professzionális gyakorlati ismereteket szereznek a speciális nyelvi minták tudatos használatával kapcsolatban. Mindezeken keresztül a meggyőzés, a befolyásolás és az elkötelezés mestereivé válhatnak, akik képesek arra, hogy az együttműködés előmozdítása érdekében hatást gyakoroljanak környezetükre: a kollégáikra, a betegekre és a hozzátartozókra egyaránt.

A tréning témaköreiből

-          Mit értünk kommunikációs csapdák alatt?

-          Keretek - irányok a kommunikációban

-          A probléma keret és a célkeret

-          Negálás, mint irányvesztés

-          A pozitív visszajelzés építő ereje

-          A hazugság felismerhető mintái és kezelése

-          Kényszer és konszenzus

-          Az elköteleződés, mint út a lojalitáshoz

-          Az értékes kapcsolatteremtés és fenntartás, mint teremtő és befolyásoló erő

-          A hatás művészete - a befolyásolás 6 alapelve

-          Érvelés és ellenérvelés

-          Hipnotikus nyelvi minták - a választás szabadságának illúziója (Milton modell)

-          A feltáró és irányító kérdezés struktúrája

-          Meta –modell: a tartalom pontosítás rendszere

-          A szabadválasztás generálása: logikai szintek, mint a változás alaprendszere

Tréning módszerei

-         Tréneri prezentáció

-         Egyéni és kiscsoportos feladatmegoldás

-         Helyzetgyakorlat, csoportos élménytudatosítás és visszajelzés

Képzés időtartama

-        40 óra (elmélet és gyakorlat)

Kinek ajánljuk

A programot mindazoknak ajánljuk, akik tevékenységeiket hatékonyabban és könnyebben szeretnék végezni. Akik szeretnének olyan, már másnap alkalmazható tudásra szert tenni, mellyel képesek lesznek hatni környezetükre és amellyel előre tudják lendíteni a másokkal való együttműködést, legyen szó akár betegről, akár kollégáról.

További információkért kérjük, forduljon hozzánk bizalommal!

Jelentkezés és információ:

               Kövesdi Edit: Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.

Egészségügyi képzéseink

  • Együttműködő csapat

    Képzésünkkel szeretnénk lehetővé tenni, hogy az egészségügy különböző területein dolgozó szakemberek a tréning során csapattá alakuljanak, és az átélt összetartást, az eggyé tartozás élményét újra és újra hasznosítani tudják munkaterületükön, vagy a családjukban. 
  • New Code - Rendszerben a személyes hatékonyság

    A képzésen résztvevők a gyakorlat orientált foglalkozások keretében képessé váljanak a különböző szociális és egészségügyi területeken a konfliktus helyzeteket felismerni és kezelni, valamint környezetük számára azokat megnyugtató módon kommunikálni.

     
  • Mindennapi stressz-, agresszív- és konfliktushelyzetek kommunikációs kezelése

    A program célja, hogy az egészségügy bármely területén dolgozó szakemberek munkatevékenységük hatékonyabb ellátása érdekében konstruktívan tudják kezelni az agresszív-, a konfliktus- és a stressz helyzeteket, illetve az ilyen szituációkban megjelenő érzelmeiket.

     
  • Célravezető kommunikációs eszközök az elköteleződéshez

    A tréning célja, hogy az orvosok, ápolók, egyéb egészségügyi szakdolgozók megtanulják a partner véleményének elfogadása mellett konstruktívan képviselni saját álláspontjukat, képessé váljanak a célorientált és hatékony kommunikációra a problémákban való elsüllyedés helyett.

     
  • Vezetőképzés az egészségügyben

    Az egészségügyben dolgozó felső- és középvezetők a gyakorlatorientált tréning során megismerik a legfontosabb vezetéselméleti alapfogalmakat és vezetői szerepköröket; képessé válnak saját vezetői szerepüket rendszerszemléletben értelmezni

     

Kiemelt Információ

Képzések - szakdolgozóknak !

Képzéseink az egészségügyben dolgozók számára modulonként akkreditált, 15-19  (ETI) pontot lehet 20 óra képzésért kapni. A képzésen résztvevők a gyakorlat orientált foglalkozások keretében képessé válnak a különböző szociális és egészségügyi területeken a konfliktus helyzeteket felismerni és kezelni, valamint környezetük számára azokat megnyugtató módon kommunikálni.
További részletek a képzésekről!

Időjárás